Welcome to my blog. FOLLOW? | DASHBOARD?
Sweet Treats.
Entry


About


Shout


Links

Assalamualaikum :)

Photobucket

heyy guys :)
lepas baca jangan lupa tinggalkan link di shout tuu untuk saya follow kowang n follow blog nie okay? thanks :)

*kepada yang ta suke, sorry okay? bole close tab nie :)
videokeman mp3

>


Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha

0 cookie(s) ● March 20, 2012 ● 8:24 AM

heyy guys :) hmm arini ak na luah isi aty ak nie. mau denga? hee, act 18.3 ahad lalu, ak terkejowt dengan status (gmba atas) yang ditujukan KHAS buat aku :) teharu, sangat terharu sbb owg yang tulis tuu merupakan seorang insan y dah aku anggap macam adik sendiri. rapat, yes rapat. disebabkan kesalahan aku y terlalu kecil, die sanggup tulis status macam nie! yes! ak btowl2 ta sgke. ak keciwa nan sikap die. ak ta bole terima kate2 die. macam besa sgt dose ak sampai na ckp 'kau da lebih lebih', ap makne nye? apa yang ak buat sampai kau na cakap mcm tuu?! then, bole pulak hamba ALLAH nie bagi warning kat ak supaya jangan carik pasal nan die. ohh tuhan, ap yang ak buat? siket pown ta pena tlintas na carik hal nan die. knp na cakap sampai cmtuu? KETERLALUAN okay! ak mnta maaf utk entry nie if si die bace, tapi ap bg die rase kesalahan ak y sekelumit tuu tlalu mlukai die tnpa pikir kan kate2 die thadap ak nan status tuu? haihhh tahlaaa. kau paham paham laa k? sudahlaa, mulai saat nie, ak tawa aty. yessss! tlalu tawa aty utk baik nan kau. tade mase y diperlukan utk ak bpikir. ak tana mngungkit sume pmberian ak. tapi ak ta sgke kau sanggup bsikap macam nie nan owang y kau anggap 'KAKAK'!!!

p/s : law kaw ase, sume sala aku, okayy. aku mnta maaf :) tapi utk kembali keadaan sperti dulu, SORRY. its doesn't mean anything to me anymore. *sorry if BI ta btowl. :D


Past Future